Frisk start

Onsdag den 9. januar starter Kværndrup Kirkes voksenkor op igen. Samme tid og sted: i kirken ved klaveret, kl. 18.45 -20.15 – og tag nu en varm trøje og et varmt tørklæde på, den store gamle kirke kan ikke varmes op som vores egne stuer!

Først og fremmest skal vi øve på at kunne synge for på en stribe sange fra Kim Larsens og Gasolins repertoire.

For søndag den 27. januar kl. 10.30 afholder Kværndrup Kirke en gudstjeneste, hvor al musik er skiftet ud med disse sange for at hylde mindet om Kim Larsen.

Koret skal også i gang med at øve nogle forårssange, som skal synges ved et arrangement i forsamlingshuset, som kaldes “Syng foråret ind”. Mere om dét når vi kender dato og flere detaljer.

Derudover skal vi som altid træne stemmerne ved at lege med forskellige øvelser, synge nogle af de klassiske Højskolesange og runde aftenen af med at sende hinanden hjem med smukke toner og ønsker som “Må din dag få glæde…” Lyt her: https://www.youtube.com/watch?v=qBYpfpL72bg

Interesserede er velkomne til at møde op og prøve at være med. Der er altid plads til en til, der også holder af at synge i et kor hvor der er få krav, højt til loftet og let til et godt grin.

Vi ses!