Kværnekor

Kom og syng!

Torsdage kl. 16.00-17.00.

Der afholdes forløb forår og efterår. Næste forløb forventer vi at kunne afvikle følgende datoer: 28/4, 5/5, 12/5 og 2/6, 9/6, 16/6.

Kværnekor er hyggesang med plads til hyggesnak. Det foregår i kirken ved klaveret i sideskibet, og det ledes af kirkens organist.

Der synges primært fra Højskolesangbogen og Salmebogen. Der er også mulighed for at prøve salmer og sange fra de to salmebogstillæg “100 salmer” og “Kirkesangbogen”, og fra Højskolesangbogens to tillæg. Organisten sætter gerne sangene ned, hvis de føles “for høje”, så alle kan være med.

Der kræves ikke tilmelding, så man møder bare op og deltager i det omfang man har lyst til.

Kværnekor er ganske enkelt for alle, der holder af fællessangens gode sange og salmer.