Sommerferie

Kværndrup Kirkes Voksenkor holder sommerferie.

Næste korsæson starter onsdag den 22. august kl. 18.45-20.15.

Kværndrup Kirke takker alle korets medlemmer for deltagelse i korets virke. Vi sætter meget stor pris på jeres engagement!

Næste sæson er der foreløbig følgende arrangementer på programmet:

“Syng efteråret ind”, Kværndrup Forsamlingshus, onsdag den 3. oktober kl. 19-21. Koret møder til opvarmning kl. 18.15, og deltager med 3 korsatser og synger for på fællessangene.

“Popsalmer – workshop og koncert”, Kværndrup Kirke, lørdag den 27. oktober, workshop fra kl. 13, koncert fra kl. 16. (Det er gratis for alle at deltage, og hele arrangementet er åbent for alle interesserede i alle aldre, der kræves ingen forudsætninger udover at have lyst til at synge med.)

“1. søndag i advent”, Kværndrup Kirke, søndag den 2. december kl. 14. Efter gudstjeneste i kirken er der sang, æbleskiver og gløgg i Kværndrup Forsamlingshus. Koret deltager med korsatser både i kirke og forsamlingshus, og synger for på fællessalmer og – sange. Hvis det bliver muligt synger vi, som de to tidligere år, sammen med kirkens børnekor.

Korets egen julefrokost, der arrangeres af koret selv. Sandsynligvis onsdag den 5. december. Privat arrangement!